Katero olje je najbolj priporočljivo za ljudi s povišanim holesterolom?

Maščobe so tudi v prehrani ljudi s povišanim holesterolom izredno pomembne, priporočila za dnevni vnos maščob so enaka kot v zdravi prehrani – do 30 % dnevnih energijskih potreb. Je pa pomembno, da zmanjšamo vnos nasičene maščobe (mastno meso, polnomastno mleko in izdelki, ocvirki…) in na ta račun povečamo delež večkrat nenasičenih maščob (losos, tuna, rastlinska olja). Najbolj priporočljiva so repično, konopljino, laneno, orehovo, ki vsebujejo visok delež omega 3 maščob in imajo ugodno razmerje med omega 3 in 6 maščobami, ki vplivajo na dvig zaščitnega holesterola, torej tistega, ki transportira holesterol nazaj v jetra.

Izberi si recept

Sestavine

Čas priprave

Zahtevnost

Tip obroka

Dobre novice

Prijavite se na Žitova elektronska obvestila

Naše znamke

Žito+

Kruh

Žito je že več kot pol stoletja sinonim za okusen, svež kruh, pekovsko pecivo in druge pekovske in slaščičarske izdelke.

Zamrznjene dobrote

Zamrznjene dobrote so popestritev jedilnika za vse, ki kljub pomanjkanju časa prisegajo na okusne, polnovredne obroke.

 

Zlato polje+

Riži, testenine, kaše, kosmiči, zdrobi in žita za zajtrk… Zlato polje je sinonim za sodobno kuhinjo.

Maestro+

Že desetletja so začimbe, dišavnice, začimbne mešanice in dodatki jedem Maestro navdih za ustvarjanje v kuhinji.

Natura+

Žita, kaše, kosmiči, moke, stročnice in izdelke iz soje v veliki meri pridelujejo domači pridelovalci.

Gorenjka+

Polna vsega dobrega nas čokolada Gorenjka razvaja že več kot 90 let. Za sladko razvajanje ali izvirno darilo.

1001 cvet+

Zeliščne, sadne in prave čaje 1001 CVET poznajo in uporabljajo vsa slovenska gospodinjstva.

Šumi+

Šumi v svoji 135-letni sladki zgodovini ponuja širok izbor pravih slastnih mojstrovin.